»LMVH si z novimi potezami prizadeva, da bi postala sodobna luksuzna blagovna znamka, s katero se potrošniški dinamični kitajski milenijci in generacija Z povežejo.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«
»Najstarejše leseno kolo na svetu je postalo prepoznavna evropska blagovna znamka.«
»Naši lastniki namreč menijo, da ko blagovna znamka doživi sto let, postane večna.«
»Milenijci in generacija Z sta povsem edinstveni generaciji zaradi vseh tveganj, s katerimi se soočajo.«
»Kitajska je zanimiva zato, ker je v zadnjih desetih letih na svetovni zemljevid avtomobilskih znamk poslala kar sto novih znamk.«
»Strokovno usposabljanje Kulturni bazar z leti postalo 'prava blagovna znamka za razvoj kakovostne kulturno-umetnostne vzgoje, tako na nacionalni kot na regionalni ravni'.«
»Letos bo kar devet kitajskih znamk predstavilo svoje najnovejše modele.«
»Blagovno znamko Cleangrad vseskozi gradimo. Predvsem z visoko kvaliteto materialov, storitvami, servisom in tako dalje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju